Felanmälan och reklamationer
Senast ändrad: 11 februari 2022
Felanmälan ska ske till IT-stöd på tfn (018-67)6600 eller via e-post support@slu.se
Felanmälan kan göras direkt av enskilda studenter eller anställda.
OBS! Vid felanmälan ska följande anges:
- Användarnamn
- Mobilnummer (för studenter)
- Maskinens namn (finns angivet på etikett på maskinens framsida)
- Tidpunkt
- Symptom/felbeskrivning
Besökare i SLU-biblioteket felanmäler vid lånedisken.
Reklamationer
Reklamation av dåliga utskrifter lämnas till IT-stöds ServiceDesk och täcks oftast av Utskriftsgarantin.
Kontakta IT-stöds ServiceDesk på tfn 018-676600 eller e-post support@slu.se
Utskriftsgaranti
Dåliga utskrifter/kopior reklameras till IT-stöds ServiceDesk alternativt till SLU bibliotekets lånediskar.
Mot uppvisande av de dåliga utskrifterna/kopiorna återfås det utlagda beloppet som en påläggning av utskriftskredit för användaren.