Kontaktinformation
Martin Gumucio
martin.gumucio@slu.se
Datorer, mjukvara, e-post, wifi:
Tonval 1, kundstod@slu.se
Videokonferens och teknik i undervisningssalar:
Tonval 2, videokonferens@slu.se / av-stod@slu.se
Fast och mobil telefoni:
Tonval 3, telestod@slu.se
Under området digital kommunikation hittar du information om bland annat telefoni, videokonferens, e-post, kalender och Skype for Business samt hur du bokar mötesrum via Outlook.
Att försöka lura av datoranvändare pengar, lösenord och kontouppgifter har på senare år blivit allt vanligare.
Läs mer om hur du lär dig att känna igen och skydda dig mot de vanligaste bedrägeriförsöken.
Felanmälan ska ske till IT-stöd på tfn (018-67)6600 eller via e-post it-stod@slu.se
Felanmälan kan göras direkt av enskilda studenter eller anställda.
OBS! Vid felanmälan ska följande anges:
Besökare i SLU-biblioteket felanmäler vid lånedisken.
Reklamation av dåliga utskrifter lämnas till IT-stöds ServiceDesk och täcks oftast av Utskriftsgarantin.
Kontakta IT-stöds ServiceDesk på tfn 018-676600 eller e-post it-stod@slu.se
Utskriftsgaranti
Dåliga utskrifter/kopior reklameras till IT-stöds ServiceDesk alternativt till SLU bibliotekets lånediskar.
Mot uppvisande av de dåliga utskrifterna/kopiorna återfås det utlagda beloppet som en påläggning av utskriftskredit för användaren.
Martin Gumucio
martin.gumucio@slu.se
SLU, Sveriges lantbruksuniversitet, har verksamhet över hela Sverige. Huvudorter är Alnarp, Uppsala och Umeå. SLU är miljöcertifierat enligt ISO 14001. • Telefon: 018-67 10 00 • Org nr: 202100-2817 • Om medarbetarwebben • SLU:s fakturaadress • Om SLU:s webbplatser • Vid KRIS