Kontaktinformation
IT-avdelningen, IT-plattform
This page is not available in the requested language. Please click to close this dialogue box.
Denna sida finns inte på det önskade språket. Klicka för att stänga denna ruta.
This page is not available in the requested language. Please click to close this dialogue box.
Datorer, mjukvara, e-post, wifi:
Tonval 1, kundstod@slu.se
Videokonferens och teknik i undervisningssalar:
Tonval 2, videokonferens@slu.se / av-stod@slu.se
Fast och mobil telefoni:
Tonval 3, telestod@slu.se
Under området digital kommunikation hittar du information om bland annat telefoni, videokonferens, e-post, kalender och Skype for Business samt hur du bokar mötesrum via Outlook.
Att försöka lura av datoranvändare pengar, lösenord och kontouppgifter har på senare år blivit allt vanligare.
Läs mer om hur du lär dig att känna igen och skydda dig mot de vanligaste bedrägeriförsöken.
Tjänsten operativsystemdrift innehåller anpassning av serverns operativsystem, övervakning av att tjänsterna är tillgängliga, uppdatering av operativsystemet och installation av säkerhetskritiska rättningar.
Tjänsten utökar serverplaceringstjänsten till ett driftsåtagande av IT-enheten. Tjänsten kan utökas med att IT-enheten hanterar alla leverantörskontakter rörande underhållsavtal och mjukvarusupport.
Denna tjänst riktar sig till applikationsägare som behöver en plattform att köra sin applikation på men som inte vill/kan sätta sig in i drift av ett operativsystem.
Ytterligare information om tjänsten får du genom att kontakta IT-avdelningen.
SLU, Sveriges lantbruksuniversitet, har verksamhet över hela Sverige. Huvudorter är Alnarp, Uppsala och Umeå. SLU är miljöcertifierat enligt ISO 14001. • Telefon: 018-67 10 00 • Org nr: 202100-2817 • Om medarbetarwebben • SLU:s fakturaadress • Om SLU:s webbplatser • Vid KRIS