Kontaktinformation
Beställningar/inköp:
ehandel@slu.se
Leverantörsfakturor och behörigheter:
levreskontra@slu.se
Proceedo är SLU:s system för att utföra beställningar och hantera leverantörsfakturor.
Så långt som möjligt ska alla beställningar utföras i Proceedo. Därmed säkerställer vi att SLU följer befintliga ramavtal och kostnaden attesteras innan köpet är utfört.
Om fakturan hör till en beställning i Proceedo är kostnaden redan är attesterad. Fakturan går då direkt till betalning när den kommer, förutsatt att leveranskvittensen är utförd och fakturan stämmer med ordern.
Gå till sidan Att göra ett inköp för mer information om hur du utför en beställning i Proceedo.
På Proceedoportalen hittar du inloggningen till Proceedo. Där finns även information från supporten och länkar till andra sidor.
På sidan Handböcker och e-guider Proceedo finns utbildningsmaterial gällande systemet.
Beställningar/inköp:
ehandel@slu.se
Leverantörsfakturor och behörigheter:
levreskontra@slu.se
Läs mer om fakturahantering i Proceedo.
Läs mer om att göra ett inköp.