Kontaktinformation
Alnarp
Uppsala/Umeå
AV-stöd/IT-stöd i Alnarp, Uppsala och Umeå
När lokalbokning/tentamensservice har tilldelat lokaler skickas ett mejl ut som bekräftar att bokningen är klar.
Då finns ett antal saker du behöver kontrollera och känna till.
Du kan själv som kursledare komplettera/ändra information i bokningen såsom schematitel, kommentar, gästlärare (ej personal) och plats (ej lokal) tex. kunskapsträdgården. Information kring hur du gör finns i TE Viewer - manual för personal
Lokalbokning
Behöver du ändra tid, lokal eller antal studenter i ditt schema då mejlar du lokalbokningen. Var tydlig med vad du vill ändra och/eller ta bort.
Tentamen
Uppsala - alla institutioner kontaktar tentamen@slu.se vid ändring.
Alnarp - alla institutioner kontaktar tentamen.alnarp@slu.se vid ändring.
Umeå - Kursledare/motsvarande bokar tider för salstentamen via tentamensservice vid Umeå universitet
AV-stöd
Behöver du göra ändringar eller avboka teknikhjälp kontaktar du AV-stöd via support@slu.se.
Alnarp
Uppsala/Umeå
AV-stöd/IT-stöd i Alnarp, Uppsala och Umeå