Ärendeanmälan Ull

Senast ändrad: 13 december 2017

Anmälan av ärenden för husen Ulls hus, Undervisningshuset och Inspektorn.

ANMÄLAN AV FEL- OCH SERVICEÄRENDEN

Här kan du lägga in en felanmälan om något som inte fungerar som det ska i huset, t. ex. gällande belysning, passerkort, städ, gods, åverkan, etc.
Du kan också lägga in en anmälan om du behöver hjälp med något rent serviceärende.

Vid behov vidarebefordrar vi på Service Ull ärendet till hyresvärden Akademiska Hus eller till andra centrala funktioner på SLU.

ANMÄLAN AV MILJÖÄRENDEN

Avvikelser och förbättringsförslag när det gäller miljöfrågor kan anmälas här.
Mer information om miljöarbetet finns under För anställda, Miljö.

OBS! Lägg bara ett ärende per anmälan!

Har du rena frågor kan du använda kontaktuppgifterna nedan.
Om du vill rapportera ett fel eller ha hjälp med något ska du anmäla det i vårt felanmälningssystem för att det ska vara möjligt att följa upp.

Uppföljning av ärenden som du anmält själv eller där du står som kontaktperson kan ses på sidan Mina ärenden.

Fakta:

OBS!
Akuta fel på byggnaden, t ex vattenläckor, anmäls direkt till hyresvärden Akademiska Hus på telefon 018- 68 32 04 (hela dygnet).

Behöver du komma i kontakt med en väktare utanför ordinarie arbetstider - ring 018-67 30 40.

Sidansvarig: infra-webb@slu.se