OBS!
Akuta fel på byggnaden, t ex vattenläckor, anmäls direkt till hyresvärden Akademiska Hus på telefon 010-557 24 00 (hela dygnet).
Behöver du komma i kontakt med en väktare utanför ordinarie arbetstider, ring 090-786 30 40.
Här kan du anmäla olika typer av ärenden rörande era lokaler som felrapporter, servicebegäran, samt miljöavvikelser och förbättringsförslag.
Här kan du lägga in en felanmälan om något som inte fungerar som det ska i huset, t. ex. gällande belysning, passerkort, städ, gods, påverkan, etc. Du kan också lägga in en anmälan om du behöver hjälp med något rent serviceärende.
Vid behov vidarebefodrar vi på Service Umeå ärendet till hyresvärden Akademiska Hus eller till andra centrala funktioner på SLU.
Du kan se status och senaste åtgärd på ärenden som du anmält själv eller där du står som kontaktperson på sidan Mina ärenden.
OBS!
Akuta fel på byggnaden, t ex vattenläckor, anmäls direkt till hyresvärden Akademiska Hus på telefon 010-557 24 00 (hela dygnet).
Behöver du komma i kontakt med en väktare utanför ordinarie arbetstider, ring 090-786 30 40.
Närservice Umeå:
SSM-umea@slu.se, 090-786 82 56
Akademiska hus jourtelefon Umeå:
Tel: 010-557 24 00 (dygnet runt)
Skogishuset: Skogsmarksgränd 17. Öppet må-fre 7.00-17.00
Servicecenter innanför entrén plan 3. Öppet må-to 8.00-16.00 och fre 8.00-15.00, tel 018-67 24 00
Godsmottagning: Skogmarksgränd 17. Öppet må-fre 8.00-16.00
SLU, Sveriges lantbruksuniversitet, har verksamhet över hela Sverige. Huvudorter är Alnarp, Uppsala och Umeå. SLU är miljöcertifierat enligt ISO 14001. • Telefon: 018-67 10 00 • Org nr: 202100-2817 • Om medarbetarwebben • SLU:s fakturaadress • Om SLU:s webbplatser • Vid KRIS