Kontaktinformation
Service Alnarp:
5600@slu.se
040-41 56 00
Service Skara:
service-skara@slu.se
0511-6 71 00
Service Umeå:
service-umea@slu.se
090-786 82 56
Service Ull:
service-ull@slu.se
018-67 12 20
Service VHC:
vhc-service@slu.se
018-67 30 20
Närservice är ett samlingsbegrepp på olika uppgifter eller tjänster som i stort kan liknas vid ett traditionellt vaktmästeri. Ibland kan behovet av en tjänst vara av mer enstaka karaktär och kan då beställas enskilt och i den omfattning som önskas, eller så behövs tjänsten mer kontinuerligt och en överenskommelse kan då upprättas på avtalsbasis.
Till Närservice kan du vända dig med frågor eller uppgifter av många olika karaktär, t.ex.
På SLU:s campusområden och där en Facility Manager (FM) finns, ingår närservicetjänsterna i det så kallade Servicepaketet för respektive Serviceområde. Klicka på länkarna nedan så ser du vilken service som tillhandahålls för respektive område.
För övriga verksamheter hanteras behoven lokalt men kompetensstöd kan hämtas hos avdelningen för infrastruktur. Längst ner hittar du kontaktuppgifter för vidare hjälp och råd.
Felanmälan och serviceförfrågningar Alnarp
Felanmälan och serviceförfrågningar Umeå
Felanmälan och serviceförfrågningar VHC
Felanmälan och serviceförfrågningar Ull
I Skara finns en Serviceorganisation som tillhandahåller närservicetjänster såsom ovan.
För övriga landet finns lokala lösningar men avdelningen för infrastruktur kan alltid bistå med stöd och råd.
Utöver närservicetjänster bistår avdelningen för infrastruktur med många andra tjänster som du kan läsa mer om i vår tjänstekatalog.
Service Alnarp:
5600@slu.se
040-41 56 00
Service Skara:
service-skara@slu.se
0511-6 71 00
Service Umeå:
service-umea@slu.se
090-786 82 56
Service Ull:
service-ull@slu.se
018-67 12 20
Service VHC:
vhc-service@slu.se
018-67 30 20