Basservice
Här på servicesidorna hittar du information om olika basservicetjänster och produkter liksom länkar och tips.
SLU Service, inom avdelningen för infrastruktur, samordnar och koordinerar den service och det verksamhetsstöd som ingår i avdelningens samtliga verksamhetsområden och verksamhetsorter. I arbetet ingår också att kvalitetsgranska och följa upp de levererade tjänsterna samt att de ärende-hanteringssystem som används för ändamålet, utvecklas och implementeras internt.
Ärendeanmälan
Behöver du hjälp med en transport, upptäcker att en lampa är trasig och behöver bytas eller vill göra en felanmälan av något annat i våra byggnader och hus på våra tre huvudorter - Ultuna, Alnarp och Umeå?
Knappen nedan tar dig vidare till formuläret - välj Gästinloggning när du ska logga in.
Utrangering av IT-utrusning
Utrangerad IT-utrustning ska lämnas till SLU Service.
Med IT-utrustning avses
- stationära och bärbara datorer
- bildskärmar
- skrivare
- nätverksutrustning
- surfplattor och mobiltelefoner
- tangentbord, möss, kablar
Det är inte tillåtet att sälja eller låta anställda överta utrangerad IT-utrustning.