Ny Resurs ute

Publicerad: 18 september 2019

SLU:s personaltidning på webben har kommit ut med terminens första nummer. Du har fått den i din mejl men du kan här klicka dig direkt till förstasidan. Här är länken till Resurs

Äntligen – äntligen – är vi tillbaka. Vad är väl en sommar och semester när det kommer till ett nytt nummer av Resurs. Nej, sådant ska man inte skämta om. Sommar och semester är en livslunga att väl ta hand om. Men var sak har sin tid. Och nu är det Resurstid. Tjo.

Åh, nej

Vi har ingen fråga i det här numret. Vi i redaktionen är väl lite ringrostiga och att producera Resurs skulle vara ett rent nöje och gå galant – om det inte var för det här med Frågan. Vi ligger sömnlösa i veckor, vi sliter vårt hår, vi liiider när det gäller att komma på en fråga som kan engagera den bästa av läsekretsar. Men till nästa nummer. DÅ.

Några artiklar

Det finns mycket annat att läsa i Resurs. Här är några förslag:

Kontakta oss

Jag tycker fortfarande att du borde kontakta oss i redaktionen oftare. Vi bara älskar att höra ifrån dig. Men, jovisst, jag vet hur det är. Det är svårt att ta sig tid till det. Men jag kan tala om att vi i redaktionen tänker väldigt ofta på dig.

Redaktör
Vanja Sandgren, Skara • vanja.sandgren@slu.se • anknytning 7155