Bokningsbart tält på Ultuna

Publicerad: 25 augusti 2020

Campus Ultuna har fått ett nytillskott. Ett stort tält har rests som komplement till lokaler inomhus. Tältet kan bokas gratis.

Som komplement till undervisningssalar inomhus och för kåraktiviteter sattes i måndags upp ett stort tält på campus Ultuna. Det kommer att stå där fram till den 25 september. Den 31 augusti är tältet dedikerat för uppropsdagen då nya studenter kommer. För att minska köerna till Servicecenter inne i Ulls hus, finns 1 och 2 september stationer i tältet där studenter kan hämta ut passerkort och lösa ut sina ad-konton mellan klockan 09:00 och 14:00.

Tältet är bokningsbart, utan kostnad, för undervisning och andra aktiviteter. Det är lokalbokningen som bokar tältet så den som vill boka kontaktar lokalbokning@slu.se

• Tältet är bokningsbart mellan kl 08.00-22.00
  • Det är gratis att boka
  • Maxantal är 50 pers
  • Om tältet inte är bokat kan det användas av studenter som äter lunch.
  • Securitas ronderar tältet varje kväll

Bord med stolar finns möblerat i rader för 30 personer.

Tält på campus Ultuna.