Skapar du? Ställ ut på SLU-biblioteket i Alnarp!

Publicerad: 03 april 2023
Penslar. Foto.

Håller du på med skapande arbete vid sidan om dina studier eller ditt arbete? Du kanske målar, ritar eller skapar annan typ av konst? SLU-biblioteket bjuder in intresserade studenter och anställda att ställa ut konstverk på biblioteket i Alnarp under våren 2023.

Lämna in ett eller flera av dina konstverk till servicecentret i Alnarpsgården senast 21 april. Om du lämnar in flera bidrag, vänligen numrera dem i prioritetsordning om det är så att inte alla får plats i utställningen. Ange ditt namn och kontaktuppgifter på varje konstverk.

Vi bjuder in till vernissage den 3 maj. Utställningen kommer att vara i biblioteket och kan ses fram till 17 maj.

För mer information om utställningen och hur du bidrar, kontakta Katarina Böhme Evengård (katarina.evengard@slu.se) eller Helena de Maré (helena.de.mare@slu.se).