Dialogmöte i Tillsammansprojektet

Publicerad: 06 maj 2021

Det var stor uppslutning när Maria Engedahl och Nils Fall från Tillsammansprojektet bjöd in till dialogmöte.

Projektet har pågått i drygt ett år och det sker mycket i arbetsgrupperna som ger postiva effekter i verksamheten och som har en påverkan på alla medarbetare. Det är viktigt alla är insatta i de framsteg som sker och att verksamhetsansvariga är drivande i att implementera, kommunicera och engagera organisationen. Vi behöver alla vara goda ambassadörer för projektet.

Därför har vi startat en serie med dialogmöten där Maria och Nils tillsammans med en panel med medlemmar från projektets ledningsgrupp svarar på frågor.

Vid första mötet deltog 56 medarbetare och 12st frågor lyftes upp och besvarades. Samtliga frågor och svar finner ni via länk nedan.

Nästa möjlighet att framföra frågor och tankar sker redan den 7 juni. Tiden är densamma, kl. 12.10 - 12.50. Inbjudan skickas ut separat.

Länk till alla frågor och svar från mötet.

Nils Fall, professor
Institutionen för kliniska vetenskaper