Skapar du? Ställ ut på campus!

Publicerad: 13 oktober 2020

I samarbete med Ultuna konstklubb bjuder SLU-biblioteket in alla intresserade att ställa ut konstverk på biblioteket i Ultuna under hösten 2020. Lämna in ditt/dina bidrag senast den 20 oktober.

Under hösten 2020 kommer UKK Ultuna konstklubb i samarbete med SLU-biblioteket att anordna en konstutställning med verk av studenter och anställda. Håller du på med skapande aktiviteter vid sidan om studier eller arbete? Oavsett vilken typ av konst du arbetar med är du välkommen att ställa ut på biblioteket!

Lämna in ett eller två av dina konstverk till bibliotekets informationsdisk i Ultuna senast den 20 oktober. Ange ditt namn och kontaktuppgifter på varje verk. Mer information om utställningen kommer att ges till deltagarna.

För mer information om utställningen och hur du bidrar, kontakta Lousia Hatamian eller Carolyn Glynn.