Internationell konferens för unga inom lantbruk

Publicerad: 13 januari 2022
Vuxenhänder och barnhänder håller tillsammans en planta

Är du redo att se in i framtiden för odlingssystem, träffa andra studenter och åka på utflykter? Under International Conference for Youth in Agriculture 2022 (ICYA22) som anordnas av IAAS den 10-13 mars kommer vi att fokusera på gamla och nya odlingssystem och hur de kan utvecklas under ämnet "Cropping systems for the future".

I tider av klimatförändringar, förlust av biologisk mångfald och förändrade samhällskrav är det värt att bredda din räckvidd som ung person inom lantbruksområdet. ICYA22 kommer att vara platsen för att dela din forskning, engagera sig med andra, åka på (online) exkursioner och gå på inspirerande föreläsningar under den största lantbrukskonferensen som anordnas av studenter.

Det finns två alternativ för att gå med i ICYA22:

I Bonn, Tyskland, kommer vi att välkomna en grupp på 60 studenter inom lantbruksområdet. Här får du föreläsningar från ledande forskare och företag inom lantbruket. Bonn ligger nära flera spännande institutioner och har en mängd ny forskning på gång. Närvaro på plats i Bonn kostar från € 50 till € 150 för en tre nätters vistelse i Bonn, inklusive mat, dryck, boende, konferensrum, transport i Bonn, utflykter och möjligheten att presentera ditt eget arbete under en affischpresentation. Du kan registrera dig för närvaro på plats för ICYA22 i Bonn, Tyskland, fram till den 15 januari via detta formulär (eng).

💻 Onlinenärvaro är också möjligt och kommer att vara gratis. Om du registrerar dig har du möjlighet att följa alla föreläsningar från konferensen i Bonn. Men för de som vill presentera sitt arbete och engagera sig mer med deltagarna på plats är det möjligt att köpa ICYA +paketet, inklusive alla typer av extra tillbehör, inklusive verktyg för att förbättra dina skrivfärdigheter. Detta paket börjar från € 10 till € 25. Du kan registrera dig för närvaro online för ICYA 22 fram till den 1 mars via det här formuläret.

Det finns begränsade paket och platser tillgängliga för närvaro på plats. Så vänta inte för länge och gå med oss ​​för ICYA22!