Nyhet

Ny Proceedo från 28 september!

Publicerad: 26 september 2017

Den 28 september byter vi version av beställningssystemet till Proceedo 9.0.

Du kan logga in i den nya versionen från kl 9.00. 
Inför bytet är systemet stängt 7.00-9.00

Det första du kommer att märka att presentationen är helt ny. Även om systemet i stort är detsamma som tidigare har gränssnittet blivit tydligare och smidigare.

Du kommer också att märka att systemet inte längre kräver Java för att logga in.

I och med uppgraderingen har också vissa förbättringar tillkommit.

För att underlätta ditt arbete i Proceedo 9.0 finns nya digitala handböcker där vi spelat in de olika rutinerna steg-för-steg – klicka på Handböcker i genvägarna till höger på Proceedos förstasida. Öppna handboken i nytt fönster, så kan du ha den redo bredvid!

Du loggar in i Proceedo via den nya Proceedoportalen med Proceedo-knappen på medarbetarwebbens förstasida. I Proceedoportalen hittar du också länk till e-handböckerna  och annan information och länkar rörande ehandel.

Du kan också logga in direkt till systemet med länken Proceedo under Medarbetarwebben/Verktyg och system.

Den nya versionen av Proceedo är förberedd för det stora steget vi tar i januari – att föra ihop beställningar och fakturahantering i samma system. Mer information kommer när vi närmar oss detta!

Relaterade sidor:


Kontaktinformation

För frågor om e-handel och beställningar i Proceedo kontakta ehandel@slu.se

Frågor om fakturor i Proceedo ställs till levreskontra@slu.se

Vid frågor angående avtal, upphandling m.m. rörande inköp på SLU, vänligen kontakta inköpsenheten på upphandling@slu.se.

Vid frågor angående e-handel och beställningar i Proceedo kan du kontakta ehandel@slu.se.

Vid frågor om fakturor i Proceedo, kontakta fakturasupporten på levreskontra@slu.se.