Nominera till Årets samverkare vid NJ-fakulteten

Publicerad: 18 augusti 2017

Fakulteten för naturresurser och jordbruksvetenskap (NJ) delar årligen ut utmärkelsen "Årets samverkare" till den eller de som på ett synligt och nyskapande sätt, i samverkan mellan akademin, näringsliv, offentlig sektor och andra aktörer, bidragit till att öka kunskapen om hur människan kan förvalta och nyttja de biologiska naturresurserna på ett hållbart sätt.

Under 2017 ser fakulteten särskilt gärna nomineringar av personer eller grupper som bedrivit framgångsrik samverkan utan att ha ett särskilt sådant uppdrag i sin anställning.

Sista dag för nominering är 15 september 2017 och kan göras av alla medarbetare vid NJ-fakulteten.

Gå till formuläret för nominering och mer information

Utmärkelsen "Årets samverkare" delas ut vid fakultetsdagen den 22 november 2017.

Marnie Hancke
Forskningssekreterare
Fakulteten för naturresurser och jordbruksvetenskap, SLU
marnie.hancke@slu.se, 018-67 11 81