Anmäl dig till institutionen för mark och miljös deltagande i Blodomloppet

Publicerad: 13 april 2023

I år går Blodomloppet i Uppsala av stapeln den 30:e maj. SLU bjuder anställda på deltagandet, och institutionen för mark och miljö går samman för att göra en gemensam anmälan där alla är välkomna att delta utifrån sina förutsättningar. Hoppas du vill vara med och springa eller gå för att uppmärksamma blodgivningen!

Under 2023 gör SLU en hälsosatsning för alla anställda och står för anmälningsavgift till Blodomloppet. Syftet med loppet är att uppmärksamma den viktiga blodgivningen samt att främja en hälsosam livsstil.

Det är möjligt att promenera, jogga eller springa 5 eller 10 kilometer på egen hand eller tillsammans med arbetskamraterna.

Anmälan

Fyll i dina uppgifter i excelfilen senast 28/4 så kommer Ellinor Norman i administrationsgruppen att göra en gemensam anmälan för dom från institutionen som vill delta. Följ med du också!

blodomloppet logotyp