UHR pedagogiskt Temacafé: Hybrid i verkligheten - digitalt studiebesök i hybrida miljöer

Publicerad: 30 maj 2022

Välkommen att anmäla dig till temacaféet Hybrid i verkligheten - digitalt studiebesök i hybrida miljöer från projekten inom Högskolepedagogisk utveckling - den 7 juni mellan klockan 9.00-10.00.

Hybridundervisning och hybrida mötesmöjligheter har fått stor efterfrågan i spåren av pandemin men hur är det egentligen att vara digital deltagare i en hybriduppkoppling?

Välkommen att följa med Högskolan Dalarna och Högskolan Väst på ett digitalt studiebesök i de hybridförberedda undervisningslokaler som tagits fram vid respektive lärosäte. Utöver upplevelsen av hybrida lärmiljöer kommer deltagarna också att få diskutera och problematisera kring de nya pedagogiska förutsättningar som hybrida miljöer skapar.

Anmäl dig till temacaféet
Sista anmälningsdag är den 6 juni kl. 12.00.

Varmt välkommen!
önskar