Sommarsupport 2021

Senast ändrad: 08 december 2022

Här kan du läsa mer om support för Provet Cloud i sommar. Var vänder du dig? Vilka superanvändare finns i tjänst?

Har du stött på ett problem i Provet, eller vet du inte hur du ska göra. Börja alltid med att titta i Kunskapsbasen. Där finns många instruktioner och lathundar som kanske kan hjälpa dig. Kunskapsbasen hittar du genom att klicka på ditt namn i högra hörnet när du är inne i Provet.

 

Har du fortfarande inte fått svar på din fråga. Är din fråga av mindre akut karaktär och kan vänta på svar någon dag maila då till support.provetcloud@slu.se. Mailen kontrolleras minst en gång om dagen.

Om du har en mer akut fråga, som kanske till och med är kritisk för verksamheten så ber vi dig kontakta en av våra superusers på plats. Se nedan länk till förteckning över vilka superusers som finns på plats under sommaren och deras kompetensområden.

SLUs IT-avdelning kan också vara behjälplig med frågor som rör inloggning i Provet, problem med utskrifter och problem med annan teknisk utrustning kopplat till Provet. De når ni på mail support@slu.se eller telefon 6600.

 


Kontaktinformation